Tuesday, May 15, 2012

PSYCHO LEBIH !

Assalamualaikum semua . psycho ! psycho ! kayy kayy psycho lebih ah diorang ni ! grr . kalau korang jd aku mcm mana ? omyyyy . td baru habis paper and Alhamdulillah aku boleh jawab :D tapi tapi tapi tapi , can you imagine paper tu 3 jam but then sejam awal tu ramai gila dah keluar . apakah ? adakah aku yang terlalu lembap ataupun mereka yang super power T.T ? aku pun mcm menggelabah . terlupa bahawa masa menjawab adalah tiga jam . ye saya ulang 3 JAM ye . dengan kipas yang kuat sehingga aku on guard paper lebih dari menulis -- then yg jaga exam tu pun asyik dtg bg paper . woi ! aku tak mintak . saja jaa nak suruh aku tulis panjang panjang -.- tambah dengan budak yang keluar tu overacting tolak kerusi sampai bunyi skretttt skrettttt kuat gila hingga menyebabkan aku asyik nak menoleh kebelakang , kekiri dan kekanan ! apa apa pun esok paper last then balik . weeeeehooooo !

apakah apakah apakah ?????

No comments:

Post a Comment